Friday 16 September 2011

: happy family days :)

see adik aku yg tgh tu mmg mcm tu
mta elk2 bleh buat2 `JULING`
diorg kt ni siblings aku
tanpa diorg sunyi lah hidup aku
ni pic kt genting !

just for posted introductions :)

                                                  that was my along. grandma,granpa and me

                                                          me angah :)

                                                         this is me

                                               this is my mak and abah

                                                     this is my adik and my kazen nana

                                                  this is me and my along

                                               this is beloved kazen muhd zaim hanif

No comments:

Post a Comment